ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΓΡΑΦΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ



Την ήσυχη Κυριακή που περνούσε, ήρθε να ταράξει κατά το απόγευμα ένα mail από καθηγητή μου, αναφέροντας πως το κομμάτι της εργασίας μου που διάβασε ήταν γεμάτο ορθογραφικά. -Πώς; Τι; Από πού ήρθε αυτό;; Αποκλείεται, χαμογέλασα. "Αν τα βρήκα εγώ με το επίπεδο της γλώσσας μου (καθότι είναι Ιταλός), φαντάζομαι τι κρύβει το κείμενο", έλεγε με χαριτωμένο κατά αυτόν ύφος. Κι όλα αυτά γραμμένα σε greeklish από καθηγητή Πανεπιστημίου. Φοβάμαι ότι δεν αναγνώρισε το ρηματικό τύπο του αορίστου "συνέβη" ή τις δοτικές π.χ. "ελλείψει στοιχείων". Θέλω να πιστεύω και πιστεύω ότι έχω καλή σχέση με το λόγο. Και όποτε μου δίνεται η ευκαιρία, διορθώνομαι. Διαφορετικά τι κάνω εδώ; Εωσότου εγώ δω το κείμενο πάλι και τι συνέβη, έχω να σας προτείνω κάτι πολύ ενδιαφέρον. 

     Σε ένα scroll down στο FB πήρε το μάτι μου μια διαφήμιση για ένα διαγωνισμό δημιουργικής γραφής, μιας ερωτικής ιστορίας. Αμέσως το άνοιξα και διάβασα ότι μόλις είχε λείξει άλλος διαγωνισμός αστυνομικού διηγήματος. Πρόσθεσα τη σελίδα κατευθείαν στους σελιδοσείκτες και συνέχισα να διαβάζω. Πρέπει να είναι διήγημα 800 με 1500 λέξεις. Επιτροπή, αφού διαβάσει όλες τις συμμετοχές, θα επιλέξει 10 κείμενα που θα δημοσιεύσει (με ψευδώνυμο δημιουργού ή χωρίς) στη σελίδα τους ή/και στο FB. Οι αναγνώστες θα ψηφίσουν και τα 3 κείμενα με τις περισσότερες ψήφους θα κερδίσουν. Η έγκυρη αποστολή της ιστορίας σας μπορεί να γίνει έως 12 Φεβρουαρίου. Παραθέτω τον σύνδεσμο για περισσότερες λεπτομέρειες και τους όρους. (http://thebluez.gr/diagonismos-istorias-agapis/). Αναρωτιέμαι μόνο αν θα είναι μια αληθινή βιωματική ιστορία, ένα γέννημα φαντασίας ή ένας συνδυασμός των δύο; Ίσως πρέπει να ζητήσω διευκρίνιση γι αυτό. Αν πιστεύετε ότι έχετε ένα ικανό πενάκι, τολμήστε το. Μετά τη δημοσίευση των ιστοριών πείτε μου αν στείλατε και με ποια πήρατε μέρος. Θα σας πω κι εγώ. Έχετε συμμετάσχει πάλι σε τέτοιου είδους διαγωνισμό; Και, αν ναι, σε ποιο; 


     Ως την επόμενη Δευτέρα, καλή και δημιουργική εβδομάδα!
Ακονίστε τα μαλύβια σας!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Μια μέρα είδα τον ήλιο να βασιλεύει σαράντα τρεις φορές

Ελάνθανε, από την Κική Δημουλά

Van Gogh Alive