Hey, new idea on the blog!!! Spread and join!!

INSPIRE ME

Hello there! Τhis is a new idea that I am very excited about! Here you can participate to my blog!!! If you are pencil lovers and have a file with stories, poems, quotes etc you can share them and see them be published. You need just to sent me here your story and I 'll make a post about it. If you want you can sent me few words, 2-3 lines and I 'll make a little story for you. And even if you have an unfinished story, sent it here and see how it could be evolved. The story could be whatever you want. One personal experience, a favorite movie (I could write a different end -happy or not- as you wish), a love story, a favorite song that narrates a story, even books. So, I am looking forward for your correspondence. See you around! 

Γεια σας! Εδώ πρόκειται για μια καινούρια ιδέα, για την οποία είμαι πολύ ενθουσιασμένη! Μπορείτε κι εσείς να συμμετάσχετε στο blog μου!!! Αν αγαπάτε την γραφή και έχετε ένα αρχείο με ιστορίες, ποιήματα, αποφθέγματα κλπ. θα μπορούσατε να τα μοιραστείτε και να τα δείτε δημοσιευμένα. Το μόνο που χρειάζεται είναι να μου στείλετε εδώ την ιστορία σας και εγώ θα τη δημοσιεύσω. Αν θέλετε θα μπορούσατε να μου στείλετε λίγες λέξεις, 2-3-σειρές και εγώ θα φτιάξω μια ιστορία για σας. Και ακόμη αν έχετε μια μισοτελειωμένη ιστορία, στείλτε την εδώ και δείτε πως θα μπορούσε να εξελιχθεί. Αυτή η ιστορία θα μπορούσε να είναι οτιδήποτε. Από μια προσωπική εμπειρία, μια αγαπημένη ταινία (θα μπορούσα να δώσω ένα διαφορετικό τέλος -καλό ή κακό- όπως θα το θέλατε), μια ιστορία αγάπης, ένα αγαπημένο τραγούδι που διηγείται μια ιστορία ή κάποιο βιβλίο. Ανυπομονώ να διαβάσω τις ιστορίες και τις σκέψεις σας!!!


Contact me/ Επικοινωνία:

You can leave a comment here or sent me your story to my mail:

Μπορείτε να κάνετε ένα σχόλιο ή να στείλετε την ιστορία σας στην ηλεκτρονική μου διεύθυνση:
coconut2009@windowslive.com

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Μια μέρα είδα τον ήλιο να βασιλεύει σαράντα τρεις φορές

Ελάνθανε, από την Κική Δημουλά

Van Gogh Alive